Ctrl+F

Σελίδες

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

Dolce


Hello people! So, here is one of these cute posts i adore, where i talk about my infatuation with perfumes! 

So, every year i obtain a brand perfume that i adore. This year, Dolce was the lucky one from Dolce & Gabbana. To be
honest, in general i prefer light perfumes that can be worn from morning till late night. Also, i love the fresh and citrus scents, so i don't see myself wearing a heavy perfume like Alien or Hypnose any time soon!

Now, for this perfume, i loved it, i just like the way it smells, feminine but not sweet, fresh and tingling! And of course this package is an absolute favorite! I mean look at the ribbon, the letters and the beautiful sculpted blossom! Oh, so so happy....


Λοιπόν, αυτό ανήκει στα χαριτωμένα μου ποστ όπως τα ονομάζω, τα οποία φτιάχνω περισσότερο για προσωπική μου ικανοποίηση, χεχε! (Δικό μου το μπλογκ ό,τι θέλω κάνω μουαχαχαχα)

Λοιπόν, όπως έχω πει και σε προηγούμενη ανάρτηση κάθε χρόνο αγοράζω ένα ακριβό αλλα ποιοτικό άρωμα! Έτσι και φέτος, επέλεξα το Dolce του οίκου Dolce & Gabbana και είμαι πολύ ευτυχής! Η αλήθεια είναι ότι δεν αντέχω τα πολύ βαριά και γλυκά αρώματα και προτιμώ κάτι πιο ελαφρύ με νότες εσπεριδοειδών και γενικά αρώματα που αποπνέουν φρεσκάδα!

Για αυτό και είμαι τόσο χαρούμενη για το νέο μου απόκτημα, καθώς έχει ένα ενδιαφέρον αλλά όχι λιγωτικό άρωμα και φυσικά είμαι πολύ ευτυχής! Επίσης, φυσικά και το πήρα κυρίως για το σχέδιο, καθώς έχει φιογκάκι και λουλουδάκι! Ουάου!!!!!

Love, Eliza K 





2 σχόλια:

01 09 10