Ctrl+F

Σελίδες

Σάββατο 11 Απριλίου 2020

DIY Fairy Candles




Hello hello busy bees!

So in another DIY, i decided to create beautiful "fairy" candles as i call them, with things i already had in the house. To be honest, i love essential oils -rose, lotus and lemon are my favorites- so i had
already a lot of staff in home. I scrapped some old candles i had and i also took some old jars. 

Λοιπόν στο σημερινό DIY, αποφάσισα να δημιουργήσω όμορφα "νεραϊδένια" , όπως τα αποκαλώ ,κεριά, από υλικά που είχα ήδη σπίτι μου. Για να είμαι ειλικρινής, αγαπώ τα αιθέρια έλαια-το τριαντάφυλλο, ο λωτός και το λεμόνι είναι τα αγαπημένα μου - γι 'αυτό και είχα ήδη έλαια στο σπίτι μου. Ακόμη, θρυμμάτισα κάποια παλιά κεριά που είχα και έπλυνα κάποια παλιά βάζα.





In all my homemade products i try to use things that i have already because i really believe in recycle and NO WASTE. So, instead of buying the essential ingredients for these cundles, i chose to work with things i had already.

Ingredients: essential oils of choice, seashells, glitters (i used old glitter from my makeup and it turned fine) and soap colors (i always do my own soaps hehe), old glass jars and wicks (ok i bougt those). 

So, i melted the candle scraps and then i added the colors, the glitters and the essential oils. 

And that's it!

I sincerely hope my creations have inspired and lifted up your mood a bit!


Σε ό,τι φτιάχνω μόνη μου, προσπαθώ να χρησιμοποιώ τα πράγματα που έχω ήδη επειδή πιστεύω πραγματικά στην ανακύκλωση και στην ελαχιστοποίηση των απορριμμάτων. Έτσι, αντί να αγοράσω καινούρια υλικά για τα κεριά, επέλεξα να αξιοποιήσω ό,τι είχα ήδη σπίτι μου. 


Υλικά: Αιθέρια έλαια της επιλογής μου, κοχύλια, glitter (χρησιμοποίησα παλιά  από το μακιγιάζ μου και δεν έγινε κάποια έκρηξη οπότε όλα καλά) και χρώματα για σαπούνια, παλιά γυάλινα βάζα και φιτίλια (ντάξει αυτά τα αγόρασα).



Οπότε απλά έλιωσα τα θρύμματα των κεριών και έπειτα προσέθεσα τα χρώματα, τα glitter και τα αιθέρια έλαια.

Τέλος! χεχε



Ελπίζω τα κεράκια να σας φτιάξουν τα διάθεση όπως κάνουν και σε εμένα!

Love, Eliza K











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

01 09 10