Ctrl+F

Σελίδες

Σάββατο 18 Αυγούστου 2018

Parfumerie


Hello ladies! Well, the last days i have been thinking about making a post regarding perfumes. So, i chose my favourite perfumes for summer and spring, which suit me perfectly. Personally, for warm
days i prefer a fresh scent, not a sweet one. So, all the scents i collected in this post are fresh, juicy and fruity. Also, their prices vary from high to really affordable. But, i chose them with caution, cause i feel responsible for my readers, so i could never present to you something without quality. Hope you try them on and like them! 

Καλημέρα όμορφα κορίτσια! Λοιπόν, τον τελευταίο καιρό σκεφτόμουν να κάνω μια ανάρτηση για τα αγαπημένα αρώματα καλοκαιριού (που τα προτιμώ όμως και την άνοιξη), έτσι αποφάσισα να παρουσιάσω τα αρώματα που εμένα προσωπικά με έχουν ενθουσιάσει και ταιριάζουν με τον χαρακτήρα και τον τρόπο ζωής μου. Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν αγαπούσα ιδιαίτερα τα γλυκά και βαριά αρώματα. Ειδικά για τις ζεστές ημέρες, προτιμώ αρώματα που αποπνέουν φρεσκάδα και δροσιά. Ελπίζω να σας αρέσουν οι επιλογές μου, και αν έχετε δοκιμάσει κάποιο προσωπικά, περιμένω γνώμη! 

Love, Eliza K 


The first scent that i chose to present is a classic one: Miss Dior, by Dior. I love it because it is just so fresh that suits me perfectly and makes me feel like i just had a bath. It reminds me of a bowl filled with strawberries, oranges and tangerines. If you look closely, i chose the "eau de toilette" option, simply because i just love the light and fresh scents. 

Η πρώτη μου επιλογή, είναι το κλασσικό Miss Dior του οίκου Dior. Αποπνέει δροσιά και φρεσκάδα και όταν το φοράω νιώθω λες και έχω βγει από το μπάνιο. Μου θυμίζει φράουλες, πορτοκάλια και άλλα εσπεριδοειδή γι' αυτό και λατρεύω αυτό το άρωμα. Μάλιστα, αν κοιτάξετε καλά την εικόνα, έχω επιλέξει την "eau de toilette" εκδοχή, που είναι στην ουσία μια πιο ελαφριά μορφή του αρώματος.



My second choice is a very affordable one, but equally beautiful and exceptional. Except for fine garments, ZARA seems pretty capable of creating evenly elegant perfumes. If you like citrus fruits like me, then you will probably love this scent. Also, another reason i chose this perfume is the exceptional packaging. The powder pink color, the minimal approach-i love these things! 

Μια πιο οικονομική επιλογή, αλλά εξίσου ποιοτική, είναι το άρωμα Νο4 ααπό την συλλογή των ZARA. Φαίνεται ότι εκτός από κομψότατα ρούχα, τα ZARA γνωρίζουν να δημιουργούν και εξαιρετικά αρώματα. Αν σας αρέσουν τα εσπεριδοειδή όπως και σε εμένα, τότε θα το λατρέψετε! Φυσικά, ένας άλλος λόγος που διάλεξα αυτό το άρωμα είναι η συσκευασία. Η απλότητα στο σχέδιο του δοχείου καθώς και το απαλό ροζ-μπεζ χρώμα, με γοήτευσαν από την πρώτη στιγμή! 



If you like the sea, the beach, the waves crushing on the rocky shores, then this perfume is for you. It literally smells like ocean and it always makes me feel fresh and clean every time i put it on. If you combine it with the body lotion, it lasts longer! Armani at his finest.

Αν είσαι κορίτσι της θάλασσας, σου αρέσουν οι γοργόνες και τα φουσκωτά φλαμίνγκο και λατρεύεις την μυρωδιά του καλοκαιριού, τότε αυτό το άρωμα είναι για εσένα. Κάθε φορά που βάζω Aqua di Gioia νιώθω αναζωογόνηση και φρεσκάδα. Μαζί με την κρέμα σώματος το άρωμα διαρκεί ακόμη περισσότερο.


Now that is another pretty affordable perfume and in fact comes from France! Jasmin de provence, like it's title smells like the summer jasmine we have in our garden, that sweet but subtle smell that really reminds my of my childhood. Innocence, happiness and relaxation. I could wear it every day and forever. 10/10 for me.

Άλλο ένα οικονομικό αλλά εξαιρετικά ποιοτικό άρωμα, που μάλιστα είναι από την γαλλική σειρά αρωμάτων Jeanne Arthes. Όπως δηλώνει και το όνομά του, η βάση του είναι το γιασεμί, το οποίο για να είμαι ειλικρινής μου θυμίζει την παιδική μου ηλικία, αφού κάθε κήπος στην γειτονιά μου είχε γαισεμί. Αυτή η γλυκιά αλλά διακριτική μυρωδιά μου είναι πάντα αγαπημένη και τόσο οικεία γι' αυτό και θα μπορούσα να φοράω το συγκεκριμένο άρωμα κάθε μέρα!


This is my most recent purchase and i am quite happy about it! To be honest, when it comes to perfumes, i usually go every day to the shame store, in order to try on a different scent every day and thus be able to chose the right scent for me with a clear mind. So, Celebrate NOW from Escada captivated me from the start. If you take a closer look in the bottle, you will see that there are little hearts on it. And that is exactly what it smells like:LOVE.   I am not an expert in perfume so i cannot tell you the base, the notes etc, but what i can tell is that this a sweet (but not intense) perfume, perfect for a date-night with your significant other.

Το Celebrate NOW από την Escada είναι η πιο πρόσφατη αγορά μου και έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη από την επιλογή μου. Για να είμαι ειλικρινής, είμαι πολύ μεθοδική στην αγορά αρωμάτων. Για μια εβδομάδα επισκέπτομαι κάθε μέρα το ίδιο κατάστημα και δοκιμάζω και από ένα διαφορετικό άρωμα, ώστε στο τέλος να μπορώ με καθαρό μυαλό να κάνω την επιλογή μου. Τώρα, όσον αφορά το συγκεκριμένο άρωμα, αν προσέξετε το μπουκαλάκι έχει ζωγραφισμένες πάνω του μιρκές καρδούλες, οι οποίες προοιωνίζουν και το άρωμα. Γιατί το άρωμα αυτό μυρίζει ΑΓΑΠΗ. Κατά την γνώμη μου αυτό το άρωμα είναι ό,τι πρέπει για ένα ρομαντικό καλοκαιριάτικο ραντεβού.

1 σχόλιο:

01 09 10